Skip to main content
https://www.youtube.com/watch?v=VDEPLk6pjPM

Let’s make brand stories
people share

Wij zijn IDTV+. Wij zijn het Content Experience-bureau van tv-producent IDTV. Wij helpen merken groeien door hun merkverhaal tot leven te brengen in Content Experiences. Wij creëren verhalen en ervaringen die in het hart raken. Daarmee bouwen we aan positieve, duurzame connecties tussen merk en mens. Daarmee bouwen we fans.

Dit is waar wij in geloven

Verhalen verbinden

Tyrion Lanister zei het al: ‘There is nothing in the world more powerful than a story.’ Bij ons werken strategen, creatieven en digital experts samen met tv-makers aan verhalen die impact maken. Zo combineren we 40 jaar ervaring in storytelling met de kracht van branding en marketing van nu.

Alles onder een dak

Van oorsprong zijn we een productiehuis, dus wij gaan verder dan strategie en concept. Wij hebben alles in huis om alle vormen van content en events van a tot z te ontwikkelen en produceren. En als we Wie is de Mol? kunnen produceren…

Co-creatie

Wij vertellen het verhaal van onze klanten, daarom zijn onze klanten een integraal geheel van het proces. Klinkt logisch. Is het niet altijd. Van briefing tot strategie, concept en uitvoer, in diverse co-creatie sessies komen we samen met de klant tot de juiste uitgangspunten en het beste idee. En top of the bill executie.

Content Experience

Tv, radio, digital, mobile, social, gaming, muziek, events… Het is niet het medium, maar het verhaal dat verbindt. Net als een diamant kent een verhaal ook vele kanten. Een merkverhaal kan in verschillende vormen, verschillende doelgroepen raken. Zo vertel je geen verhaal, maar breng je het tot leven. Dat noemen wij Content Experience.

Meetbaar resultaat

De ware impact van content gaat vaak een stap verder dan het aantal views en de engagement rates. Daarom werken we nauw samen met onderzoeksbureaus om de resultaten van onze strategieën en campagnes in kaart te brengen.

Dit is waar wij in geloven

Verhalen verbinden

Tyrion Lanister zei het al: ‘There is nothing in the world more powerful than a story.’ Bij ons werken strategen, creatieven en digital experts samen met tv-makers aan verhalen die impact maken. Zo combineren we 40 jaar ervaring in storytelling met de kracht van branding en marketing van nu.

Alles onder een dak

Van oorsprong zijn we een productiehuis, dus wij gaan verder dan strategie en concept. Wij hebben alles in huis om alle vormen van content en events van a tot z te ontwikkelen en produceren. En als we Wie is de Mol? kunnen produceren…

Co-creatie

Wij vertellen het verhaal van onze klanten, daarom zijn onze klanten een integraal geheel van het proces. Klinkt logisch. Is het niet altijd. Van briefing tot strategie, concept en uitvoer, in diverse co-creatie sessies komen we samen met de klant tot de juiste uitgangspunten en het beste idee. En top of the bill executie.

Content Experience

Tv, radio, digital, mobile, social, gaming, muziek, events… Het is niet het medium, maar het verhaal dat verbindt. Net als een diamant kent een verhaal ook vele kanten. Een merkverhaal kan in verschillende vormen, verschillende doelgroepen raken. Zo vertel je geen verhaal, maar breng je het tot leven. Dat noemen wij Content Experience.

Meetbaar resultaat

De ware impact van content gaat vaak een stap verder dan het aantal views en de engagement rates. Daarom werken we nauw samen met onderzoeksbureaus om de resultaten van onze strategieën en campagnes in kaart te brengen.