Skip to main content

DPG Media

Uitdaging

DPG Media is het grootste mediabedrijf van Nederland met een waaier van nationale, regionale en lokale mediamerken die al decennialang informeren, inspireren en entertainen. Onder het portfolio van DPG Media vallen onder meer AD, NU.nl, Donald Duck, Libelle, de Volkskrant en Qmusic.

Oplossing

DPG Media zocht een creatieve partner om een nieuw format te introduceren in de domeinen koken en wonen, ter verbreding van het regionale AD-platform.

Resultaat

De kansen voor dit format lagen in deze case niet bij een volledig nieuw concept, maar bij een slimme aanpassing op ons in-house merk vtwonen, een televisieprogramma dat wij al jarenlang met veel succes produceren voor SBS. Stylist Eva van de Ven trekt in een videoserie het land in om mensen te hulp te schieten bij overzichtelijke woonuitdagingen. Een rommelige wandkast of een hoognodige kinderhoek; met een betaalbare mini make-over lost Eva het op, terwijl de deelnemers als dank een streekgerecht voor Eva koken.

Met De stijl van Eva combineren we de kracht van een langlopend merk met onze kennis van het online domein, en presenteren we alles hapklaar aan de kijker, die zijn eigen regio op een originele manier vertegenwoordigd ziet.