4 maanden
campagne
1 gouden giraffe
200 abri's
115 aanmeldingen
4 prijzen

ret aardig onderweg award.

De RET, het Rotterdamse openbaar vervoersbedrijf, wil naast zijn rol als fysieke verbinder ook op sociaal gebied iets betekenen voor de stadsregio Rotterdam. Daarom verbindt het vervoersbedrijf zijn naam aan de Aardig Onderweg Award, een prijs voor Rotterdammers met een sociaal initiatief. Goede projecten worden gesteund met een geldprijs en veel publiciteit. Via een brede campagne leren Rotterdammers de genomineerden kennen. IDTV verzorgt de campagne, maakt een tv-serie voor RTV Rijnmond en organiseert de feestelijke finale in het Nieuwe Luxor die in de regio live op tv te zien is.

onze opdrachtgever

"Ik kom zo veel enthousiaste Rotterdammers tegen die met geweldige dingen bezig zijn, daar krijg je goede zin en energie van. En dát enthousiasme delen we met de Aardig Onderweg Award"

Pedro Peters

oud-algemeen directeur ret

het publiek

"Mooie opening van burgemeester Aboutaleb bij finale show @AardigOnderweg. #aardigonderweg #watals"

Barbara Blaak

@BBlaak

Het project bestaat uit verschillende aspecten. Je bent bezig met een campagne, een tv-uitzending en een award show in het Nieuwe Luxor Theater. De diversiteit aan werkzaamheden vind ik heel leuk.

Mireille Visscher - productieassistent

bekijk de crewtalk
Concert Stage design

"De volledige campagne van de Aardig Onderweg Award beslaat ieder jaar een periode van vier maanden. Het begint met de oproep om je in te schrijven en eindigt met het tonen van de winnaars na de grote finale. Alle activiteiten online, in print, op sociale media, in tv-uitzendingen en evenementen staan in de planning"

Josine Vriend,
senior projectmanager